چرا نباید از وردپرس استفاده کنیم!؟

دوشنبه 15 ارديبهشت 1399
11:33
admin

چرا نباید از وردپرس استفاد کنیم ! برعکس باور عموی در ایران وردپرس cms محبوبی در جهان حساب نمی گردد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند هست که صرفا جدا شده از بلاگ میباشد. وردپرس در ابتدا برای برطرف کردن نیاز کاربرانی که اطلاعی از کد نویسی نداشتند و نمی خواستند هزینه ای برای طراحی سایت پرداخت کنند بوجود آمد. اما پس از گذشت مدتی از بخاطر راحتی کار گسترش خوبی پیدا کرد و اکثر کسانی که دارای سایت های پیچیده و یا فروشگاهی بودند از وردپرس برای قسمت مقالات استفاده کردند. وردپرس سئو ندارد
وردپرس سئو ندارد ! این کاملا درست است.
وردپرس بخاطر ساختار بسیار ساده و ابتدایی که دارد برای محتوا میزان کد به متن کمتری دارد. این بدین معنی است که شما نیاز به به بهینه سازی زیادی ندارید و اگر متن خوبی داشته باشید مقاله شما به سرعت بالا میاید.
سوالی که پیش می آید این است که پس چرا انقدر سایت های ورد پرسی زیاد در سئو بالا هستند.
جواب ساده است چون اکثر کسانی که سایت جدید میسازند یا سئو کار میکنند همگی با وردپرس کار می کنند که این باعث افزایش سایت های وردپرسی در صفحات اول می گردد. ولی کافیست یک سایت با هر سیستمی حتی asp در آن شاخه ایجاد شود در مدت کوتاهی با سئو درست بالاتر از تمام سایت های وردپرسی قرار میگیرد.

وردپرس هک میشود
باید گفت کاملا درست است وردپرس به راحت ترین شکل ممکن هک میشود. در سال گذشته بیشتر سایتهای ایران و جهان که از وردپرس استفاده میکردند صورت زنجیر وار هک شدند. دلیل این هک شدن داشتن باگ های زیاد در هسته مرکزی و ارتباط هسته ها با سیستم مرکزی میباشد بدین معنی که اگر باگی در هر نقطه کشف شود بلافاصله این باگ وردپرس در کل سایت های هک و مخرب پخش میگردد و باعث فعالیت هکر های تازه کار در کل دنیا میگردد.

وردپرس رایگان نیست !!!
برعکس باور عمومی رایگان نیست، ورد پرس رایگان نیست !!!
برای این موضوع ابتدا باید ساختار وردپرس را بشناسید وردپرس از سه بخش تشکیل شده است
1- هسته
2- قالب
3- افزونه ها

شما برای داشتن یک سایت وردپرسی نیاز به هسته دارید که رایگان است یعنی هسته وردپرس همیشه رایگان است.
اما برای داشتن سایت با نیاز های خود احتیاج به قالب دارید در خوش بینانه ترین حالت یک قالب قفل شکسته یا رایگان با قیمت خیلی پایین پیدا میکنید که باگ گیری قالب سایت برای شما هزینه زیادی در برخواهد داشت.
بعد از این قسمت میرسیم به قسمت افزونه ها که تقریبا حتی قفل شکسته ها هم پولی هستند.
در واقع شما برای داشتن یک سایت ابتدا رایگان وارد میشوید اما به مرور شروع می کنید به هزینه کردن در انتهای کار چند برابر هزینه نرمال را پرداخت کرده اید که واقعا توجیه درستی ندارد.

چرا سایت های مطرح وردپرس هستند
این اشتباه هست سایت های مطرح مهمی مثل دیجیکالا فقط بخش بلاگ را از وردپرس استفاده می کنند که کار بسیار عاقلانه و مهم هست. اینکار باعث کاهش هزینه افزایش کاربری و نتیجه بهتر در بخش را دارا میباشد.

افزونه سئو وردپرس یواست Yoast SEO Premium بهترین گزینه برای سئو میباشد !!!
این یک باور اشتباه است این افزونه یک چک لیست سئو می باشد.
کارکرد این افزونه بدین شکل میباشد که لیستی از تغییرات گوگل را در هنگام درج مقاله به شما یاد آوری میکند این کار بسیار مفید است ، اما ! هر سئو کاری باید همه این موارد را به درستی رعایت کند و چک لیست برای افراد مبتدی میباشد.



نکته

شاید همچنان اعتقاد دارید وردپرس خوب است باید گفت وردپرس خوب است اما نه برای سایت های پیچیده بودن یک متخصص PHP وردپرس برای شروع گزینه مناسبی به نظر می آید اما در دراز مدت هزینه بردار میباشد که باعث اطلاف وقت و هزینه شما میباشد به راحتی هک میشود با فارسی سازگاری کاملا ندارد همیشه یک نسخه قبل تر ساز گاری دارد که با توجه به باگ های لو رفته امکان هک را به شدت بالا می برد.

در صورتی که نظر یا پیشنهادی دارید در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.
منبع: https://seohama.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلبه شعر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]